FAQ Corona

Allereerst willen we je bedanken voor je loyaliteit in deze rare tijden en willen we je vragen om ons te blijven steunen!

V: Wat gebeurt er met mijn abonnement en betalingen indien de club voor langere periode gesloten is?
A: Vooralsnog heeft de overheid aangegeven dat we tot 9 februari 2021 gesloten moeten zijn. Momenteel is er nog geen zekerheid over een definitieve datum dat we je weer in onze club mogen ontvangen. Op het moment dat er een definitieve datum bekend is, communiceren we hoe en welke compensatie je kunt aanvragen over de periode dat onze club gesloten moest blijven. We zullen je hier zo snel mogelijk over informeren.

V: Kan ik mijn abonnement vroegtijdig opzeggen door de tijdelijke sluiting?
A: Dat is niet mogelijk. Een abonnement ontbinden voor een niet geleverde dienst als gevolg van een overheidsmaatregel ten tijde van corona is vanuit de wet niet mogelijk. Het abonnement blijft in stand.

We rekenen op je begrip voor de lastige situatie waarin we terecht zijn gekomen. Zodra er nieuwe beslissingen en/of maatregelen bekend zijn, zullen we onze leden nader informeren op deze pagina.